idag ar det sista dagen ....



Idag ar det sista dagen pa skolan/jobbet innan vi
alla far pasklov.. !! Wihoo!!!

Som vanligt har jag ju alldeles for mycket att gora for att
kunna vara riktigt ledig, men det ar ju skont att kunna
svamla runt i mjukisbrallor hela dagarna och bara behova
lamna huset for att ga ut med hundarna.. inte kora 16 mil T&R
for att komma till skolan !!!

Synd bara att det ar torsdag... for ni vet ju vad jag tycker
om just den har dagen .. :) men det ska nog ga bra till slut det med.
Nu maste jag planera nagra lektioner, men jag hoppas alla mina
vanner far en riktigt harlig pask !!!











.


Kommentarer
Postat av: sussi

glad påsk! :D

2009-04-09 @ 12:38:42
Postat av: evans

Synd att du var tvungen att jobba igår. Vi var lediga på skärtorsdagen. Är väl första gången det har hänt sedan jag började jobba...



Ha ett härligt påsklov!

Postat av: emma

härliga vårbilder! jag har åxå ett vårtecken på min blogg mitt i all snö... glad påsk!

2009-04-11 @ 20:51:03
URL: http://lungarden.blogdog.se
Postat av: caroline

Hejsan!



Hoppas din påskhelg har varit alldeles, alldeles underbar. Själv har jag varit väldigt, väldigt harmonisk, och inte gjort något speciellt. Det har varit skönt. :)



Blev det någon pitevistelse?



Kram!

2009-04-12 @ 22:27:53
URL: http://xelasticax.blogspot.com
Postat av: Mija

Gud va skönt med lov...

Vi har haft vårt roliga redan, jag började i skolan idag igen.. (fast i ärlighetens namn så var det rätt skönt att börja igen....)



KRAM på dig vännen..

Lösen kommer framöver

2009-04-14 @ 19:31:40
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback