onsdag

.

Good morning !

Idag ösregnar det här på Irland . .

men det gör inte så mycket, för då känns det lättare att vara inne och grejja på med allt
som måste göras..

Planen idag är att rensa ut alla miljoner skjortor som Trev inte använder längre
så det finns plats för hans höstgarderob som ska inhandlas snart . .

Jag ska även fixa det sista med klänningen jag ska ha på mig på lördag.. men
det blir inga surprises här inte.. min gamla trogna bröllopsklänning åker på ännu en gång,
vilket inte spelar nån roll efterson folket på det här bröllopet inte har sett mig i den förut =)

Jag lovar att jag ska försöka ta fler bilder den här gången, och ja, jag SKA lägga upp dem i bloggen =)

Dessvärre har jag ju helt glömtbort att boka tid för att fixa håret på morgonen
så jag får väl göra det själv.. om jag nu inte får nåt il och ringer runt idag för att se om
nån frisör där uppe har nån tid åt mig.. men det är ju tveksamt.
Vi  får väl hålla tummarna =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback