Yes! Idag blir det bra !

Exam time idag igen !

Fick just ett sms av en tjej i min klass
som missade (!!) tentan i onsdags..
.. hur kan man glömma bort en tenta.. (?)

Nåväl. Nu satt hon den då inte, så hon får sitta den i augusti
men då får hon ju inte vara med på vår examen.. tror jag inte iaf..
Tror de som sitter omtentor och så har en egen cermoni nån månad senare,
kanske i början av oktober eller så.
Känns ju inget kul.
Därför ska jag hoppa i duchen nu, göra mig klar
och sen plugga tills Tom kommer hit och hämtar upp mig kl 13.00.

Denna tenta ska klaras !!! Så 'är det bara ! =)

Jag fick ju då för övrigt en liten sovmorgon ( en extra värdeful timma !!) i morse
då Trev var snäll och släppte ut Stella och gav henne frukost då han åkte till jobbet.
Helt otroligt skönt var det,
Nu ligger den lilla fisen här på soffan, helt utslagen och morrar lite i sömnen.
hihi.
Hon är gullig min Stella.

image130

Kommentarer
Postat av: Mija

liten... ♥

Vad är det du pluggar btw?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback