Torsdag torsdag

Nu har vi fått sova vå nätter i rad !
Jippie!
Jag känner mig dock fortfarande rätt så trött och sliten
men nu dricker jag en massa kaffe för att kunna vakna till liv.

Igår hade vi en hemskt  trevlig men lång dag.
Jag kom inte hem förräns efter 17.00
så det var tur att jag tog med mig Stella
på bussen =)

Hon var hemskt populär bland mina vänner och hon hade himla kul
där hon skuttade runt =)
Nåväl.

Uppsats resultatet var inte lika hemskt som jag kände på mig.
Ett rätt ordentligt VG, med kommentarer som var bra, och kan hjälpa mig till tentan på tisdag.

Idag är det tentaplugg som gäller.
Måste bara dricka lite mer kaffe
se morgon nyheterna klockan 07
och försöka känna nån slgs harmoni *s* med böckerna =)

image121

Tyvärr blir jag dock inte hundfri i helgen
då Declan + familj ska åka upp, och ta med sig hunden.
Jädra typiskt =)
Men men..
Det är ju alltid trevligt att ha lite sällskap i huset
även om jag skulle behöva koncentrera mig lite mer =)
Här blir nämligen inga mvg's gjorda =/





allposters.com

Kommentarer
Postat av: emmut

hej/hejja! stormstina, va duktig du är! De är inte lätt att va pluggare. Å särskillt inte som nybliven mamma. ..ja visst, länka på. puss å kram vännen

2008-01-10 @ 18:41:21
Postat av: Mija

Hm. Ville kommentera det övre inlägget men fick bara felmeddelanden???

Skulle bara säga att JAG också är skiträdd för mörker... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback