today is the day..

Idag kommer hon !!
Vi ska åka och hämta henne på eftermiddagen
när Trev slutar jobbet.

Jag är
nervös
spänd
glad
trött

men lite orolig att jag inte kommer kunna låta bli
att jämföra henne med Ellie.

Trev väckte mig imorse och sa
"imorgon bitti är det en liten hundvalp som väcker dig istället.."
Han ser fram emot att ha ett nytt litet liv i huset
även om han bävar för pink på golvet.

Nu ska jag försöka samla mina tankar lite
och försöka plugga några timmar innan det är dags att göra mig klar
för att åka och hämta det lilla livet.

Vet fortfarande inte vad hon ska heta..
Kan ju erkänna att det lutar mer och mer åt Stella..
bara för att vi inte har nåt annat namn.

Nån som har nåt förslag ??

Skriver mer sen..


Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback