tired

Oj vad mycket jag är tvungen att lära mig till torsdags tentan. hm. En hel massa mer än vad jag trodde.
Aj aj.
Nu är då min hjärna så trött så jag måste pausa lite
och sen får jag väl sitta en timme eller så innan Trev kommer hem kring sju.

Idag fick vi besök av Mamen, Alex och lilla Sandra
och det var trevligt att få en liten paus, och bara sitta och surra över en kopp kaffe.

Nu änskar jag då iallafall att det var lördag kväll och att jag satt här med en flaska vin
och en filt framför vår öppen spis och kunde slötitta på tv.. en hel kväll. Utan måsten.
Det vore guld värt.

Jag har då lyckats knåpa ihop en hemskt god köttgryta till middag, så direkt Trev infinner sig så ska
jag hugga in. Jag är så hungrig, men tycker inte om att äta själv, så jag väntar hellre.. och svälter =)

Lilla Stella ligger utslagen precis framför elden. Det är hennes bästa ställe (förutom på Trevs mage när han ligger på soffan...*s*)
Jag tycker ju som att hon borde svettas ihjäl där hon ligger, men hon verkar ju gilla värmen iallafall.. =)

Undra om jag borde ta en siesta.
Det blev ju ingen tidigare idag och jag börjar känna att min knopp saknar sin powernap.
Det sliter faktiskt på min hjärna att vakna före 6 på morgonen..
så det så =)

Som bonus idag så bjuder jag på en bild som min kära vän
Emma gjort.
..Hon är så hemskt duktig..

Stina + liten vit hund :

image133
(picture by Emma. L)




Kommentarer
Postat av: syster

hoppas du haft en bra dag trots allt plugg.. tänk på att d strax e över.. å då kommer d kännas sååå skönt!!
Gu vilken fin bild!! Helt underbar...
kram kram

2008-01-21 @ 22:28:27
Postat av: Stina svarar syster

jo visst är den fin =) Emma är SÅ duktig på att rita och måla juh =) hoppas du had det bra ! *kram*

2008-01-22 @ 08:27:13
Postat av: Mija

Jag bodde i Spanien i några år.. Då sov man alltid en stund på dagen, och GUD va skönt det var.. Synd att vi itne har det så i Sverige..

Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback