out walking

.


Åh vilken härlig promenad vi just varit ute på !!

Stella var så lycklig och kunde inte stå stilla en endaste sekund
så fotona jag tänkt  ta blev inte så bra. haha

image144

här kom hon t.e.x på att hon var tvungen komma upp precis bredvid mig fär att kolla in kameran.
haha.
nåväl.
Det är ju tur att hon är nyfiken och vill "vara med" =)

Annars så var hon då så himla duktig och
traskade på i "fot" även om hon inte lärt sig det ännu =)

Vädret är då helt underbart idag, soligt men lite kallt
men de varnar just nu för stormar i eftermiddag. Hoppas de har fel.

Har fått ett litet "klagomål" av en vän förut, att jag inte har nå bilder på mig själv i min blogg
så här kommer "promenad-Stina

=)

image147



Jag ska bara (min kära syster kallar mig Alfons..*s* ) dricka ytterligare en kopp kaffe
och sen
ska jag förska skriva lite uppsats.
Jag kom på att jag har skrivit en uppsats förut som jag kan använda men den ligger på x-driven på skolan
så jag kanske skriver resten här hemma, och sticker in på fredag och shoppar lite nya kläder inför helgen
och hämtar min uppsats. Irriterande att jag inte kan komma åt den hemifrån. *morr*

Vi får väl se hur det går med min självdiciplin idag
jag har ju inte så bra "track-record"
men vi får hoppas på det bästa =)

Oj måste visst hänga tvätt först åxå =)




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback