one more to go..

nu kan jag börja se ljuset i tunneln..
..en tenta kvar..
och jag kan erkänna
att Stina är dödstrött !!

Jag fick mig då en mysig eftermiddag efter tentan
då jag strosade omkring på stan och stannade tilpå konstaffären
och pratade en stund med min vän Colin.
Pratstunden blev alldeles för lång egentligen då jag skulle hem till min kära siesta..
..som jag för övrigt inte hunnit med ännu..
och sen ska jag läsa journaler om globalisation and welfare reform..
Det är rätt så intressant men min hjärna är mos
så vi får se hur det går =)

I helgen kommer nog svärfars ner till Laois
och det passar ju alldeles utmärkt
för då kan de ju ansvara för barnvakteriet på lördag
så jag kan SOOOOOVA =)
tänk va underbart det vore att få sova utan stress i hjärtat.

Nu ska jag snart ta och ringa min vän Annso och diskutera deras semester här.
Hon ringde mig igår men otrevliga jag hade egentligen inte tid att prata
så det blev lite kortfattat.. så det ska jag ta igen ikväll hade jag tänkt.
Om hon nu är hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback