Nu får det vara nog !!!

Nu får det vara slut svamlat !!
Valpen heter Stella.
Punkt slut.
Jag orkar inte tjorva och tänka nåt mer.
Hon lyssnar redan på sitt namn (efter en dag!! )
så vi kör på det..

hon är då så söt
och Trev gillar henne åxå.
Han har värmt mycket mer till henne än vad han gjorde med Ellie i början
så det är ju bra.

Nu har jag ju dock megapanik över mitt tentaplugg så det får bli några långa dagar /sena nätter framöver
men men
Huvudsaken är ju att jag klarar tentorna.
De är så svåra
och
så många
och flera ligger dagen efter varandra..
Har min svåraste kl 15.30 en eftermiddag.. och min näst svåraste 09.30 morgonen därpå..
HUR kan de som lägger tentaschemat vara så taskiga??
Tur att de andra inte känns LIKA hemska.. men det är de nog. Egentligen.

Nu ska jag äta lite makaroner!!

=)

Kram

Kommentarer
Postat av: sussi

så d blev stella? hihi..

2008-01-07 @ 09:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback