my dear friend

Jag har en vän som jag tycker hemskt mycket om.

Hon heter Emma
och hon betyder så hemskt mycket för mig.

Nu när jag bor så långt borta är det skönt att hon har en liten blogg där jag
kan uppdatera mig om hennes liv.
Hennes
blogg är helt klart värd att kika in på, för hon målar och ritar så fina bilder
så jag blir alldeles grön av avundsjuka.

Som gräddet på moset är hon tillsammans med en annan av mina bästa vänner, Jan,
och jag tycker så mycket om dem båda =)


image129

(Foto: Jan. N )

Jag önskar så mycket att jag bodde hemma så jag kan sitta på deras altan och dricka kaffe
och
göra ovanliga saker som man inte gör så ofta annars
som att mata getter (!?) till exempel =)

Idag är en hemsk sakna-Emma&Jan-dag.

Hoppas det blir bättre snart för det kommer bli ganska länge tills vi ses.




( .....förlåt Ejm för kortstjäleriet. Var tvungen. Hade så dåliga kort på datorn. Pöss =).. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback