mask-hund ??

..  varför kan jag inte plugga .. ?

Tror jag ska ta en power-nap och sen köra igång lite.
Eller så läsa lite nu och sova sen.
hm
Jag önskar Trev kunde komma hem nu så han kan barnvakta en liten stund.
Jag har för övrigt ! snaggat ! stackars Stella... skulle trimma till henne lite, och hon är ju inte så bra på att sitta stilla.. så nu har jag en mask till hund.
Lyckades ju ställa till samma elände med Ellie när hon var liten
och jag trodde att jag lärt mig, men inte det. haha.
 Stackars hund

Trev kommer bli jättearg på mig, han gillar inte mask-hundar.
Det är ju synd för mig
=)

Kommentarer
Postat av: Mija

Försökte också plugga idag... Demokrati och diktatur! Gick inte.. Tänkte på annat... pillade på naglarna.. pratade med nån.. svarade i telefonen.. jaaa, du vet ;)

Postat av: jasså du

allt man hör från irland...
blablablablabla ja e tlött...
blablablablablaby ja ska sova...tlött
blablabla tenta plugga tlött...
blabla saknar dej stina blablabla im a stopid bitch!!!

2008-01-25 @ 21:54:21
Postat av: janne

skoja bara...tröttstina...tanta jär slut...miss ya

2008-01-26 @ 00:36:35
Postat av: embla

hello sweetie!

2008-01-26 @ 17:18:05
URL: http://lungarden.blogdog.se
Postat av: Mija

Hey... miss ya...

2008-01-27 @ 00:10:32
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback