Jag älskar CSN !!! =)

Jag är så glad så glad !!!!

Tack snälla kära CSN för att ni är så bra  på att ge mig pengar då jag behöver det som mest !!

Jag skulle eentligen ha väntat tills i februari
men nu får jag visst mina pengar redan på måndag =)
Wihooo !!

Trev tyckte jag skulle spara dem
och att vi skulle leva av hans pengar istället
och även om det är lockande så
kan jag ju inte göra det =)
Men jag kan ju dock unna mig lite nya snygga kläder
och ett par tuffa stövlar från River Island kanske ? =)

Mannen i fråga har just åkt iväg och lämnat mig hemma hela helgen..
Jag bönade och bad att jags kulle få följa med honom
men inte det.
"You have to be home and study..think about the great job you can get.. and the big house in the country that you can buy if you do well in ure exams.."
hrmpf.
Jag vill inte plugga.
Även om han har rätt i vad han sa
så hade jag hellre åkt upp till Donegal.
Iof vet jag att jag inte kunnat följa då Dec's valp ska dit..
Äh. Nu går det inte att ändra på iallafall
för Trevor är redan i Tullamore och inte hinner jag springa ikapp.. =)


Näe, nu är det Symbolic Interactionism-plugg som gäller. Urk.




Kommentarer
Postat av: Mija

Visst är det jobbigt att erkänna att de har rätt ibland....
;)

Postat av: emmet

kom och hälsa på mej! :) fast vi har a messy mess

2008-01-12 @ 17:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback