.. i'm so tired..

Jag är så trött så trött.
Stella har inte sovit en blund från 00.40 i natt..
och även om  vi försökte så kunde vi inte sova..

Trev gormade lite lagomt
men var mest förundrad över att en sån liten hund kan gnälla så himla högt.
Det är tur att han tycker om Stella redan nu.. för med Ellie så blev han arg på mig
och tyckte att jag skulle få tyst på henne.

Så nu är klockan 07.00. Har varit vaken i över en timme.
Måste plugga lite nu
och
sen får det bli en siesta senare.

Stella har somnat nu iallafall.
Ligger där så oskyldigt
och tänker inte på
att jag har varit vaken hela natten och lyssnat på hennes gråt.
Tur för hennes skull att hon är så jädra söt =)

image113










bild från allposters.com

Kommentarer
Postat av: Fridah

fiiin bild!

Postat av: Mija

Gud vilken söt bild! Med änglavingar å allt :)

2008-01-08 @ 13:56:25
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback