holiday hunting

Jakten på flyg till, och hotell i New York de veckorna vi kan åka ser lite dyster ut.
Istället lyckades jag hitta en billig charter till Fuerteventura

image142

Aparthotellet 
Castillo de Antigua verkar så himla mysigt, men ändå nära till stan
och vad jag vill ha är lugn och ro och kunna slappna av med en bok vid poolen.
Och då verkar det där stället perfekt.
Charter kan ju även var hemskt bekvämt, man slipper ju tänka på allt, utan behöver bara hoppa på flyget =)


Nu återstår bara att övertala Trev
som verkar sugen på New York
även om han överlämnat allt bokande och kollande till mig.
Så då kan man ju tycka att jag får bestämma =)
Eller ?

Om jag har tur kanske han inte märker att vi åkt till "fel" ställe ? =)
=)

Kommentarer
Postat av: Mija

Samma här.. Har en enorm reslusta just nu.
Vi åker ju visserligen till Egypten i april, men jag håller redan på att spana in nästa resa, som ska ske i september har jag tänkt..

Vad sambon har tänkt?? Hm.. Han tycker att det blir för dyrt... *fnissa* Därför tänker jag inte diskutera det med honom mera.. ;) Jag bara bokar!

Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback