dagens..

.. nostalgi trip..





Första året på college

Världens soligaste och varmaste sommar på Irland

Boende i stan.. med två av Dublin's snyggaste poliser

Husköp

Härliga strand dagar i Donegal

Sena nätter på puben

Grubblerier över framtiden


Det är vad den här låten påminner mig om

och jag  måste erkänna att jag saknar den "enkla" tiden ibland


Men som  min kära vän
Suss
så klokt påminde mig tidigare i morse..
man ska glädjas åt det som är bra i livet.
och det har hon ju minsann rätt i.
Saknar min vän.



.


Kommentarer
Postat av: sussi

miss you too.... =)

2008-01-25 @ 14:59:02
Postat av: Anonym

jo, precis :)
åh, men gud vad skönt att allt är över! Då förtjänar du en massa kalasande efter allt :) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback