come fly away..

Sitter och kikar efter flyg till

image137

 ! New York !

Jag har aldrig haft nån större dragning till den staden
och efter en semester i San Diego så kände jag mig rätt "mättad" på USA.
Men nu har det visat sig att Trev's bror + fru ska flytta hem (efter nästan 10 år där ute)
så vi hade tänkt försöka oss ut dit en sväng innan sommaren.

Mitt största problem är inte de skitdyra flygpriserna de veckorna vi kan åka
utan snarare att jag måste kompromissa  en hel del med min resa hem till Piteå
och det är ju inte så kul
för jag vill ju hem.
Men samtidigt så måste jag ta chansen och åka till Paul och Cathy innan de åker hem.

Vad ska jag göra ??


image138

 eller

image139


???



Ni som känner mig vet nog vad jag innerst inne helst hade valt ... =)

Kommentarer
Postat av: emma

va kul å åka till ett sånt där ställe! typ som å åka til månen för en bondlurk som ja.. är du säker på vad du innerst inne vill? du ska ju följa ditt hjärta.. nog för att jag vill ha hit dej,,men tror du verkligen att du skulle ångra en resa to the big fruit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback