cold as ice

Nu är det sluttjorvat.
Vi ska inte boka nån semester i vr, utan väntar till sommaren istället.
Det blev för mycket tjorv
och  pengarna ska spenderas på Oliver och Tinas bröllop sista helgen i Mars istället.
Plus att jag vill åka hem
men vi får se hur det blir. Det är rätt mycket pengar till SAS för några ynkliga dagar.. för jag har inte tid att flyga Ryan Air.
Vi får se hur det blir.

Annars så... ja..då är det en vanlig dag idag.
Efter några morgnar med sovmorgon (!!!) så steg jag upp samtidigt som Trev i morse ..
..alltså kvart i sex.. =/
Jag tycker om de tidiga timmarna faktiskt.. mörkt ute.. tända ljus.. mysa =)
Nu har solen gått upp så det är dags att släcka ljusen och börja ta tag i dagen.
Klockan är ju faktiskt halv nio =)

Jag ser fram emot helgen för då kommer Kevin och Joe hit och hälsar på.
De lämnar damerna hemma och även om jag tycker om tjejerna så är det rätt skönt att bara behöva
fixa huset för killar .. de märker ju förhoppningsvis inte om det är lite skit i hörnen ... *s*...
Det var länge sen vi var ut och festade som "förr i tiden"
och
bara uppsatsen blir färdig innan fredag så har jag ju hela helgen på mig att bara ha skoj!!
Det känner jag att jag behöver !! och faktiskt förtjänar !
=)

Nu måste jag ta och tända eld och slå igång värmen i huset en aning
för här i Portlaoise är det KALLT idag .. Det var ett tjockt lager is på Trevs bil i morse
och även om det är en vanlig företeelse hemma i Piteå så är det ju lite annars här =)




image143


Kommentarer
Postat av: sussi

för mycke tjorv? stället ni kollat på såg då iaf ut som paradiset! å guuuu va folk gifter sig på irland! helt craaaaaaaaaaazy! =) kram

2008-01-30 @ 10:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback