....

... Jag önskar att jag hade en sån här sten ...


image126

för då skulle jag önska att min Trevor faktiskt vet hur mycket han betyder för mig
och
hur glad jag är att vi finns i varandras liv.

Jag såg just att han skrivit ut två rapporter till mitt tentaplugg
och lagt fram dem åt mig i morse.
Trots att det är två sidor/A4 är det ändå över 200 sidor..

Jag vet att jag gnäller och grymtar och är besviken hit och dit
men han är verkligen en bra en..
Såna här "små" saker betyder faktiskt mycket för mig
och
allra mest tror jag att jag blir glad för att han inte bråkar på mig om min  vår hund
som han brukade göra förut när vi hade Ellie.
Han är faktiskt stolt över Stella. Och jag är stolt över honom.

All min kärlek till Trevor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback