.....

Jag hade nog glömt bort hur lite man får sova när man just skaffat hundvalp.. =)

Den lilla har varit vaken en stor del av natten och saknat sina syskon
och just nu gör hon sitt bästa för att få gnaga på min tå.

Hon är verkligen en helt otroligt framåt och glad liten valp
även om livet nog känns lite jobbigt för henne just nu.
Det ska nog gå till sig snart.

Håller på att ladda upp lite bilder till min pixbox ..länknings funktionen på blogg.se verkar inte fungera just nu
 så adressen är www.stin.pixbox.se
Pixbox verkar inte heller vilja samarbeta med mig, samtidigt som batteriet i min laptop snabbt laddar ur.. =/
Vi får väl se hur allt slutar =)

image112

Här är hon på upptäcksfärd i sitt nya hus. Man får passa sig hela tiden man inte råkar trampa på det lilla livet..

Nu ska jag renskriva lite plugg-anteckningar
ett nödvändigt ont =/

Kommentarer
Postat av: emma

åhhh.. sååå söt!!!! Jag röstar på svea!! :)

2008-01-05 @ 16:06:32
Postat av: Stina svarar Emma

Jo.. det vore ju jättegulligt.. men det ska ju passa på engelska åxå...=)

2008-01-05 @ 17:35:01
Postat av: Mija

Gud va liiten!! *pluttan*

Hur söt som helst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback