Thank God it's Friday

.

Idag är jag lite less.
Jag har inte haft nån speciell lust att skriva nån blogg
Jag har inte velat göra nåt skoljobb
Inte städa
Ingenting.
Blä.
Idag är en riktig blä-dag =)

Men det är trots allt fredag
och skol-veckan är officiellt slut
så det är ju bra =)
(även om jag har lärt mig att när man pluggar så är man aldrig riktigt ledig *s*)

Så idag har jag vaknat tidigt och när Trev åkte halv sju gick jag och Stella ut på morgon promenad
och med handen på hjärtat var det nog inte det bästa för mig idag.
Jag borde helt klart ha legat kvar i sängen någon timme till
för nu är jag trött. =)
Men jag försöker halvhjärtat städa och tvätta här hemma
så det är rent och fint när Trev kommer hem.
Det är så himla härligt att ha rent och fint när helgen kommer så man slipper göra sånt tråkigt när vi är lediga tillsammans.

image163

bild från
Aftonbladet.se


Jag försöker även vara lite kreativ och komma på olika förslag till nya färger till vårt kök..
..för det måste ju fixas till nu efter "vattenskadan"
och då tänkte vi passa på att byta färg på väggarna.
Just nu är det en otäck magnolia färg, och jag avskyr de gula tonerna i den ljusa färgen
även om den är långt ifrån gul,
men jag är lite sugen på nåt i stil med en off-white och kanske en fin, ljut, men ändå djup grönfärg (gammelgrön? )
på en av väggarna.
Jag har ju annars varit väldigt anti fondväggar
och jag måste passa mig lite så färgen inte isf äter upp allt ljus i vårt kök
som just nu är väldigt ljust och rymligt.
Vi får se hur allt slutar.


.

Kommentarer
Postat av: sussi

ja, tänk om man hade en sån skugga? ojoj, va mycket lättare livet skulle vara! =)

cheer up honey! som sagt så e d ju helg! =)

kramar!

2008-02-08 @ 13:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback