tandvärk och köksmålning

Igår när jag satt och kikade på Grey's (satt för övrigt uppe till efter 03 för att se klart alla avsnitt!! snark)
så lyckades jag bita lös en
bit av en fyllning i en tand.. den där jädra piercingen kom i kläm
och nu har jag så fruktansvärt ont !!!!
Jag har egentligen inte råd att gå till tandläkaren
men det kommer jag behöva göra imorgon bitti.
Jag måste försöka få en tid hos tandläkaren här bredvid oss
men jag lär ju få vänta några dagar..
Det vore perfekt om jag skulle få komma imorgon
eftersom alla föreläsningar är inställda
som mark of respect för Professor Kelly som gick bort i slutet av förra veckan.

Jag har för övrigt målat fondväggen i köket
och ska måla ett varv till imorgon..
Väntar nog till nästa helg med att måla det som ska vara off white
för jag känner på mig att jag inte skulle göra klart det jag påbörjat.. =)

Om några timmar kommer Trevor hem!
Jihoo !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback