Stan med Stella

Idag har varit en härlig dag.
Jag och Stella har varit ner på stan och strosat och försökt sluta vara rädd för folk =)
Hon är jätteduktig egentligen, men när nån kommer fram mot henne, då vill hon helst backa undan en stund, tills hon är redo att hälsa.. så vi har mycket jobb framför oss . . men det ska gå.

Vi var in hos vetrinären, djuraffären, och hos Colin på konstaffären.. Vi fick även en ny kompis från en
fastighetsförmedling, som stack ut huvudet och ville prata en stund =)

Nu ligger hon här och smaskar på lite tuggisar som hon fick på djuraffären
och jag ska sova en stund tror jag.. Trev ska tydligen bli jättesen hem, så då kan jag ju lika gärna slöa lite nu..
för middan är egentligen klar.. blir Shepherds Pie .. mums.. och så enkelt och behändigt.. =)

Så här ser det ut i vår  lilla stad förresten . ..
Jag ska försöka ta några kort så snart jag kommer ihåg att ta med mig kameran..

image196

image197








dessa bilder är lånade från
portlaoisepictures.com

Kommentarer
Postat av: sussi

men guuuu va mysigt!!! =) vi måste ju verkligen komma å hälsa på!!! tiden måste finnas till bara...

http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=my_docs&lngUserID=165386&view=mydoc_detail&intDocID=12957 - denna mat blir d för oss idag.. men me stark korv istället för skinka.. smask!!!

kraaaaaaaaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback