short day =)

idag blev det en kort dag för Stina.
Efter 30 minuter på föreläsning blev det panik-spring till läkaren
för att ta itu med mitt "finger-problem" (undviker äckliga detaljer här på bloggen )
Sen mötte jag upp Aisling och vi åkte in till Dublin och käkade frukost.
Efter det strosade vi runt lite
och sen hoppade jag på tåget och åkte hem.
SÅ skönt att komma hem tidigt !
Efter en promenix med Stella så har vi parkerat oss på soffan
och jag insåg just att hon nog måste få hoppa i duschen.. smutsig hund.. hon luktar inte så dära jättegott kan jag lova =) vi får se om tiden räcker till.. snart dax att börja med middan. .

Fast först tror jag att jag ska krypa ner under en filt och ta en snabb siesta
men det brukar inte bli så när det är "planerat" . Vi får se hur det slutar =)

Hoppas ni har en härlig måndag !!

image187

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hej själsfrände;)Jag älskar åxå P.s. jag älskar dig.... Så himla speciell bok!!!Jag njööööt mig igenom den!!!!
Man måste bara se filmen....å kanske läsa boken ett varv till........=)

Ha det så bra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback