saturday

Det gick bra på valpkursen.
Stella var duktig, men lite nervös och var inte helt nöjd med tillvaron hela tiden.
Men hon var duktig
och hon har till och med vågat busa med stora otäcka Clifford nu när vi kom hem.
Så det går framåt.
Det är såna här gånger jag verkligen kan se skillnaden mellan henne och Ellie
men det är ju okej, de är ju faktiskt inte samma hund
och Stella är duktig på saker Ellie inte var =)

Snart kommer då iallafall Trevor hem
och då har jag tänkt mig en storhandling inför nästa vecka och
upphängning av några gardinstänger.
Irländare är nämligen inte så bra på det här med gardiner,
så det är såna saker vi får ta eftersom när tiden finns.
Jag har nästan fått det som jag vill ha det iallafall
och det är ju en bra början.
Jag önskar ju dock att jag vore stenrik och kunde köpa varenda inredningsgrej jag ville.
Men jag ska vara nöjd ändå
för vi har allt vi behöver
och nu gäller det bara att få till det som jag vill ha det =)

Förhoppningsvis blir det bio eller en dvd ikväll
och bara slappa och äta gomiddag och dricka nåt glas vin kanske =)

Vad ska ni ha för er i helgen ?

Trevlig Helg allihopa =)

image164.


Kommentarer
Postat av: eem

va bra att de gick bra på kursen, va säjjer apan då?

Postat av: sussi

tjo! kan du maila mig länken till bloggen där du vet..? kajsa blev nyfiken.. =) kramar!

2008-02-12 @ 07:59:38
Postat av: Mija

Saknar dig..
Vart har du tagit vägen??

2008-02-12 @ 08:53:17
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback