Plugghästen strikes again

Vafan.
Skrev just ett långt inlägg och sen försvann allt.
Gjorde ju inte mitt redan lite gormiga humör bättre
men men.

För att försöka liva upp mig själv kan jag ju berätta att vi har fått resultaten från våra sociologi tentor . .
Aisling fick de högsta betygen i hela vår årskurs, jag är så stolt över min duktiga vän !!
Själv fick jag nöja mig med ett MVG, och tre VG (två sura poäng från MVG !!)

MVG blev det på en tenta som jag var hemskt rädd för. Den jag gått på knappt hälften av föreläsningarna, för att jag tyckte det var så tråkigt . . och hann inte börja plugga förräns samma morgon som jag satt tentan.
Jag funderar på att sätta den bedriften på mitt CV, "Work well under pressure.. especially in relation to exams. "

På det stora hela är jag inte så hemskt missnöjd, med tanke på allt som hände mitt i min tentaperiod
men det är irriterande att inte få de "sista små" poängen.. som skulle ge mig ett MVG.

Nu är det två tentor kvar att få resultaten från.. och jag bävar.
De gick verkligen dåligt, och när jag skulle skriva den ena, så satt jag och stirrade rakt in i väggen i ungefär två timmar.. helt "borta".. kunde inte skriva nåt.
Det kommer ju bli intressant att se om jag klarar godkänt gränsen.


Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en trevlig fredag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback