Mardrommar om Maddie och hal i taket

Jag kunde inte blogga igar.
Jag var alldeles for trott nar jag kom hem fran skolan
efter att ha spenderat nastan ! 6 ! timmar pa biblioteket..
( den har terminen ska INTE bli lika slapp som forra !! )
Nar jag kom hem efter kvallspromenaden med Stella mottes jag av ett hal i vart kokstak
och ett hal i golvet pa overvaningen.
Lackan som Kevin tydligen "fixat" i helgen hade borjat tjorva igen
sa Trev tog saken i egna hander, utan att ha de verktyg som han behovde, och lyckades efter manga om och men
(snarare manga langa svordomar och skit ) fixa det som var fel. Synd bara att han inte kan lagga golv. Eller fixa hal i tak.
Sen kunde jag knappt somna nar jag val la mig
och nar jag val lyckats sa dromde jag mardrommar om lilla
Maddie
och jag vaknade i panik 03.45 och kunde inte somna om.
Trev hann bli irriterad pa mig (ar det ens mitt fel??) och sen ringde vackarn kl 06.00.
Phu.

Sen blev det tva timmar buss till skolan
och nu sitter jag har och vantar pa att klockan ska bli 10.00 och jag ska ga pa lektion.
Jag bavar. For kanske far vi tillbaka en uppsats som vi skrev innan jul och jag var inte alls nojd med min
Det kan ju bero pa att jag skrev den dagen innan den skulle in. Kanske det kanske.

Sen ikvall blir jag hamtad pa skolan av Trev (eller, sa ar det planerat iallafall!! ) och han har med sig Alex och Sandra, for vi ska passa dem i natt.
Visst alskar jag dessa tva ungar, men jag vill inte ta hand om dem just ikvall.
Det enda bra ar att Mamen hamtar dem imorgon bitti, sa jag kan ju  krypa tillbaka till min skona sang efterat.

Nu ska jag kila ivag och kopa mig en valbehovd kaffekopp.

Dagens tanke gar till Mija som har prov i samhallskunskap idag. Jag avundas henne inte, men ar overtygad om att det kommer ga bra !! :)



Jag hoppas verkligen  att de hittar Maddie snart. Speciellt efter min otacka drom.

image156



Kommentarer
Postat av: Mija

Är du den sötaste människan i världen eller?? :)
*kastar mig runt halsen på dig och kramar!!!*

Provet var SVÅRT. Mycke svårare än vad jag trodde, så jag har släppt tanken på ett MVG nu.. ;) Nu är jag nöjd om jag får G. (släppte på kraven när jag såg provet.. Hi hi)

Kramen till sötaste stina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback