Lycka är ...

att slippa sitta barnvakt
när man är så här dödstrött ...



image157

ÄR OFF DUTY IKVÄLL =)








Jag har hemskt mycket att göra i skolan den här terminen.
Läslistorna för de olika kurserna har börjat hopa sig ännu en gång
men till skillnad från förra terminen försöker jag vara lite mer på hugget och fixa böcker och sånt på en gång.
Det är dock helt omöjligt att läsa allt de vill
(flera tusen miljared böcker per kurs.. =/  )
så jag, Aisling och Tom ska sätta oss ner på måndag och gå igenom vad vi kan tänkaas ha mest använding för
och sen dela på det, så vi inte behöver läsa allt
utan kan förlita oss på de andras anteckningar.
Annars går det absolut inte.

Jag hoppas då iallafall på en hel natts sömn i natt
och då kanske det känns lite lättare att tackla skolan imorgon.
Jag har ju fakitskt inga lektioner onsdagar och fredagar
så jag får väl försöka vänja mig vid att plugga hemma de dagarna.
Det är ju svårt bara när det finns annat som lockar




Kommentarer
Postat av: sussi

ja, ibland undrar man hur alla dessa lärare tänker.. ska man verkligen ha råd me hundra böcker i månaden då man får 7000 spänn? urkas... borde räcka me en-två per kurs! .... kram på dä!

2008-02-06 @ 09:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback