Ledig & Lat Onsdag =)

Dagen idag är en ganska så bra dag.

Det började bra med att jag fick sovmorgon ända till klockan nio
och sen gick jag och Stella på en superhärlig promenad
och lillskruttan var så duktig. Det är som att hon aldrig gjort annat än att gå i koppel
och hon är väldigt kontakt sökande och är med på noterna =)

Sen dracks det lite kaffe
och Jehovas Vittne damer kom på besök ringde på dörren
De blev ju dock inte underhållna
och några minuter senare kom Mamen förbi.

Sen har jag och hund slappat på soffan
och tänkt på allt som borde göras, och bestämt att det får vänta.
Städningen får vänta till på fredag
eller kanske torsdag  då jag slutar redan klockan elva.
För att inte känna mig totalt lat kanske jag lägger mig och läser lite college böcker senare
eller går igenom läslistorna för at få lite ordning på vad som måste läsas först.
Det känns ju då helt otroligt skönt att veta att vi bara har föreläsning två timmar imorgon.. ska bli kul att se hur kvinnan är. Hon är nämligen inte en föreläsare från skolan utan jobbar nån annanstans, och har en hel del exxpertis (tydligen) i detta speciella område. Vi får hoppas att det blir skoj =)

Stackars Trev var tvungen åka tidigt i morse (05.20 klev han ut genom ytterdörren) då han skulle iväg till Limerick.
Det är ju tur att han snart kommer hem, kanske om nån timme eller så,
så jag ska försöka ha middan klar så vi kan kanske göra nåt ikväll.
Vi måste nog iväg till Mamen och lämna nåra grejer hon behöver
men vi får se.
Kanske är vi bara hemma.
Vore skönt.
Jag älskar att bara vara.

En endaste sak önskar jag mig dock just nu..

att det vore snö utanför mitt fönster..


Jo.. Jag har hemlängtan. Ännu en gång  =)


image160


Kommentarer
Postat av: sussi

häst å snö... =) ja, jag kommer ihåg de gångerna i norrfjärden då vi var ute å traskade me din poa i vinterlandet.. those where the days.. hihi.. kram!

2008-02-07 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback