Jag är nog rätt okej trots allt..

Jag har kommit på att jag nog inte är så jädra dålig trots allt.

Efter ett samtal med Aisling idag så kom vi fram till att det inte skiljer så mycket
mellan våra betyg
trots att hon har engelska som sitt modersmål
och har en mamma som är lärare.
Så jag, som alltid har varit allmänt ointresserad av själva pluggandet
och rent tragisk närvarostatistik genom åren
och har ju absolut inte engelska som modersmål

har lyckats samla på mig höga betyg
och jag borde försöka vara stolt över det.

Jag har bland de högsta betyget i min Social Science klass
och bland de högsta betygen i sociologin..


Jag är faktiskt rätt så jävla bra när jag tänker efter

Kommentarer
Postat av: sussi

klart du är bra!!!! =)

2008-03-01 @ 12:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback