I did it !!!

Idag har jag gjort något för första gången.

(kom just på att det var alldeles för länge sen jag gjorde nåt jag aldrig gjort förut.. )

Jag har bakat bullar !!! =)

Det var tänkt att det skulle bli kanelbullar, men då jag insåg att jag varken hade kanel eller en kavel så fick det bli vaniljbullar utkavlade med en flaska =)

snygga blev de inte
men däremot hemskt goda =)

Jag har hunnit samla bonuspoäng med både min granne Mary och svärfars tack vare dessa bullar =)

här kommer bildbeviset som
Sussi ville ha =)
Hon ska även ha hemskt mycket tack för hennes tekniska support under dessa stressiga timmar =)

image178

image179

Nu ska jag göra mig klar och gå på möte.
Skavara över hos Mary kl 20.00 så jag borde nog hinna bli klar på en timme =)







Kommentarer
Postat av: sussi

hihi, va kul att dem blev en hit! dem ser ju då himmelska ut! =D smask!

kramar!

2008-02-13 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback