Happy Valentines Day !!

Idag är det alla hjärtans dag
och
min inte så lilla lillebror fyller år !
Grattis grattis !!!

image180

image181



Jag tror att jag ska sticka ner på stan en sväng
Måste inhandla ett stycke Valentines day kort till min kära Trev
och köpa nåt gott till vår middag ikväll.
Jag måste också köpa en present till lille Alex som fyllde år i tisdags
och måste försöka hitta en helium ballong som jag lovade ( förra sommaren) att han skulle få när han fyllde år.
Pust.
Efter det måste jag stöka och dona här hemma och komma mig för att läsa lite skolböcker
eftersom jag är hemma idag. Det var ju tänkt att jag skulle på begravning idag, men jag bestämde mig för att vara hemma då jag inte kan vara borta hela dagen.. ganska skönt faktiskt =)

Det är också ganska skönt att svärfars åkt vidare..de är snälla och bra och så
men jag har ingen lust att vara social, känner att jag har för mycket att göra.

Så ikväll blir det bara jag och Trev
(och lilla Stella då förstås).
Jag hoppas att han inte måste jobba så sent idag, han förstjänar att få ta det lite lugnt min stackars workoholic.


Hoppas ni alla får en härlig dag !!


image182

image183


 


Kommentarer
Postat av: sussi

glad alla hjärtans dag gumman! =) jag å anders hade helt glömt bort den! hahaha! ja.... tur att vi e lika knasiga! =P krams

2008-02-14 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback