Friday ! !

Sitter pa skolan.
Klockan ar halv tio.
Jag vill sova.
Har varit uppe sen halv sex och det ar jag inte van kan jag lova.

Tanken med att aka till skolan var ju att forsoka fa skiten klar innan helgen
och kanske till och med hinna shoppa lite inne i Dublin innan jag aker hem.
Men
Orken tryter
behover en kopp kaffe
och jag kommer INTE aka in till Dublin city centre idag
for Trev ska hamta mig pa ett kopcentrum mellan skolan och stan
sen pa eftermiddan.
Det finns inte direkt na manga affarer dar, eller, inte de som jag vill ga pa :)
men jag far val kila runt och se om man hittar nat fint, for alla "rester" borde ju vara borta nu efter rean ar slut.

Ikvall kommer da Kevin och Joe
och det ska bli bade roligt och passande eftersom vi upptackte VATTEN droppande nerfor var koksvagg
igar kvall !!! Trev ska ringa forsakringsbolaget idag och se om de betalar, och jag bad honom kolla om vi kunde riva upp badrummet ocksa..hihi.. Sen ska Kevin fa hjalpa Trev att fixa vad som ar fel,
for aven om min kare karl ar duktig och kan mycket (han ar ju faktiskt byggnadsingenjor..haha) sa far han inte borja med sana dar grejjer sjalv. Jag vagrar !
Sa da var det ju passande att killarna kommer hit i helgen,
de far ju mat och husrum for besvaret :)
For att vara extra snall sa har jag tankt fixa god mexikansk mat och "dryck"  till dem :)

Forhoppningsvis sa gar vi ut imorronkvall. det skulle vara sa roligt, for det ar ju hemskt lange mellan gangerna :)

Na, nu ska jag kila ivag och kopa en kopp kaffe och sen satta mig och skriva. Just nu orkar jag inte ens bry mig om hur resultatet blir, vill bara ha det klart !!

Skriver nog mer sen nar uppsast-energin borjar tryta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback