FREDAG =)

.

Äntligen fredag !!
=)
Det är nåt speciellt med fredagar trots att jag inte jobbar =)
Jag har nämligen, under alla mina studentår alltid varit ledig på fredagar och
det är en härlig dag =)

Idag har jag tänkt fortsätta tvätta och ( trumvirvel !! ) baka mer bullar =)
Jag fick blodad tand efter de smaskiga kreationerna jag bakade häromdagen
och de var alldeles för populära, så nu är de SLUT ! inte en endaste bulle kvar.
Jag hade tänkt köpa kanel igår, men så klart glömde jag det när jag var på affären
så det får bli vaniljbullar idag igen =)

Sen ska jag försöka städa undan och förbereda inför helgen. Det är ju så skönt att ha ett rent och fint hus då helgen kommer så man bara kan slappna av =)
Till råga på allt så är ju min Trev sjuk och lär ju inte vara på humör att göra nåt alls i helgen
så jag och Stella får väl roa oss själva. Det är ju då valpkurs imorgon, något som jag kom på i morse..
..kom även på att jag glömt träna på vår "läxa".. sitt och ligg utan röstkommandon.. Så vi körde en crash course nu på morgonen och hon är så duktig !! Hon går även fot utan koppel inne,, och med koppel ute =)
Duktig tjej =)
Just nu ser hon då ut som en endaste bomullstuss efter att ha blivit badad och duschad igårkväll.. hon luktar så gott =)  Jag håller på och trixar lite för att kunna klippa henne runt ögonen. . hon tycker inte om det. Skriker och skränar och jag är räd att jag ska råka göra illa henne.. så vi tar lite i taget. Lagomt mycket så hon ine får sin vilja igenom, men inte för mycket =)

Innan jag tar tag i dagens bestyr ska jag ut på en liten prommis med lilla damen.
Vi måste passa på innan det börjar regna . . för det ser inte så lovande ut på himlen.

Får skriv mer, och nåt intressantare sen . .


image185


Kommentarer
Postat av: My

aw söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback