Finally some good news

Yes !

Det hände en bra sak idag iallafall =)

När jag kollade posten insåg jag att jag fått en check på nästan 900 kronor
från

image199

Allianz är ju då det enda försäkrings bolag som varit enkelt, och inte hållt på och tjorvat så mycket.

Istället så fick jag Ellie's försäkringspengar, och jag fick även tillbaka denna check.. eftersom jag inte använt hela min försäkringspolicy... eh..  jag fick ju bara en hel massa pengar för Ellie ?
Nu ska jag ju inte klaga, utan jag är så glad så.

En annan bra sak är att jag slipper åka på removal ikväll.. Trev åker direkt efter jobbet.
Men jag har tråkigt , och det är så dåligt väder så det går knappt att sticka näsan utanför dörren .

Jag önskar att jag kunde få se lite Grey's.

Shit. Jag är tragisk

Trevlig fredag allihopa = )

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback