Falling for Grey's

Aisling fick sin vilja igenom
Jag är numera ett fan av Grey's
och jag spenderade några timmar på soffan klistrad framför
första delen av boxsetet hon lånade mig.

Efter en promenad tog jag en paus från läkarna
och slötittar just nu på American Idol.
Problemet är bara att jag undrar hur allt kommer att fortsätta
i Grey's.
 Usch.
Jag brukar aldrig fastna för en tv-serie.

Tur att jag är sjuk så jag kan se så här mycket på tv utan
att behöva ha dåligt samvete.
Så länge hunden får sitt så har jag inga andra ansvar , för jag mår inge bra =/
=)

Nä, nu får de sjunga lite på American Idol
men sen blir det mer Grey's =)

image191


Kommentarer
Postat av: Mija

Har tappat sugen för bloggen...
Dont know why, men så är det..
Tittade in idag.. DIN blogg var jag tvungen att kika igenom ;) Saknar dig och Stella juh..

Hoppas allt är bra med er. Känner mig inge uppdaterad alls.. :( (Hinner inte komma ikapp alla bloggar heller, så jag struntar i det..)

Varma varma kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback