Excellence

Excellent Piece of Work  !!

skrev min sociologi-handledare pa mitt proposal
till en av mina c-uppsatser.
Jag blev hemskt glatt overraskad
eftersom jag skrev det pa en dag, medan jag madde daligt och hade ont i magen!
Stina kan minsann !!
:)

Nu ska jag kila ivag till O'Briens och kopa en kopp kaffe
och sen ska jag ga pa forelasning en timme.

Jag langtar tills jag far komma hem och krypa upp i soffan med min kare karl och hund
men det blir sent idag, maste pa mote 20.30. . sa jag maste nog ga direkt fran bussen.
Som tur ar sa skoter Mary Stella idag
och Trev kommer hem tidigt sa hon inte behover vara sjalv.

Nu ska jag kila, ska hinna skvallra med Aisling innan vi maste lyssna pa Dr Murphy i en timme.


Jag ar sa glad, sa glad, sa glad :)

Kommentarer
Postat av: sussi

grattis vännen! jag säger ju d: du kan!!! d har jag alltid sagt åt dig! =)

kramar!

2008-02-19 @ 13:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback