busy busy busy

Jag har haft alldeles för mycket att göra
de senaste dagarna.

Långa dagar i skolan
och har läst tråkiga böcker tills hjärnan blöder.
Som tur var skötte min snälla granne Mary lilla Stella så hon slapp vara själv.

Helgen var rätt så bra.
Vi såg film på lördagkvällen och bara tog det lugnt
och på söndags morgonen kom Declan och barnen hit och ställde till oreda i mitt hus och mitt trötta huvud =)
Senare på eftermiddagen åkte vi iväg till skogen och
myste med hundarna.
Eftersom båda hundarna är små blev det ingen promenad utan vi snosade runt en stund.
Det var himla härligt och Stella var så duktig. Hon var inte rädd för nåt, och snosade runt bland löven på marken =)

Ikväll kommer svärfars som ska neråt i landet på begravning imorgon
och det är väl trevligt
men min trötta hjärna hade gärna sluppit besök den här veckan.
Förhoppningsvis åker de till Declan och hälsar på
så jag slipper vara trevlig =)

Här är då iallafall några bilder från helgen =)


Stella och hennes läskiga vän

image175


Stella med 3 ben  =)

image168


Snosar bland löven =)

image170

Bilderna är av dålig kvalite' men det bjuder jag på =)


Alex i skogen

image171


Sandra =)

image172


image173


image174


image176

image177


.

Kommentarer
Postat av: embla

AAAAAAAAH!!! vicken skog!! inge snö heller, bara att klampa in. Ja kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback