almost not all alone anymore

Snart kommer min käring hem =)

Han väntar just nu på tåget i Tullamore
sen är han här  =)

När han ringde för en timme sen verkade han inte lika bakfull som han var i morse
när han ringde
men jag har en känsla av att alla killarna besökte hotellbaren för att få sina "hair of the dog"
under dagen =)

Det är ju då bra att nästan alla åker tåg hem, så de slipper fundera på
att vara körklara.


Jag längtar efter min darling.. snart slipper jag vara själv mer =)


image192




Såg just att Irland har röstat fram deras kalkon "Dustin" att representera dem
på Eurovision ...
Oh my oh my
Pinsamt.
Ingen kommer ens fatta internskämtet Dustin.

Sveriges bidrag är nog kanske inte så farliga ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback