all bad things come . .

. . in three . .

Vi måste på "removal" ikväll..
Trevors chefs svärfar gick bort igår
och eftersom vi känner dem rätt bra
så måste jag också med .

Usch vad ledsamt.
Precis vad jag behövder för denna sura dag.

För övrigt så funkar inte Aisling's Grey's dvds här hemma hos oss.
Ingen av våra teknologier vill spela dem för mig
eftersom de är U.S dvds
Typiskt.

Och nu ringde Aisling.
Resultaten för en av Social Policy tentorna har kommit upp på skolan
och jag har redan hunnit slänga iväg ett email, ifrågasättande mitt resultat.

Tydligen fick jag MVG- på tentan.. men ett totalt betyg av VG..
Social Policy kontoret är skit i allmänhet, och jag har fått felaktiga besked förut, så detär helt klart värt att ifrågasätta.
Åh vad jag blir less !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback