all alone

Jag är alldeles ensam

förutom min galna hund som just nu har som sitt största uppdrag här i livet
att ha ihjäl en tom 2 liters coke flaska som hon hittat nånstans..
Helt galen är hon.
Vi har just kommit in från kvällspromenaden
och vi tränade lite små inkallningar och hon var så duktig mest hela tiden
förutom när hon fick syn på en granne som kom hem, men det gick bra till slut det med.

Trev har alltså övergett mig
och hoppat på tåget till Westport
där det ska festas och ha skoj hela helgen.
Lyckos han.
Aisling ringde åxå för ett tag sedan och hon höll på att göra sig iordning för att gå ut i Dublin
och jag önskade ungefär en sekund att jag var där
men sen insåg jag snabbt att jag knappt skulle orka med tågresan till Dublin
och desto mindre en galen natt i huvudstaden.
Men sugen blev jag. En sekund. =)
(Har ju iof ingen hundvakt, så det skulle ju ändå inte gå..)

Så nu sitter jag här och tittar på min galna hund
och ser på Scrubs
och funderar på att se Greys
eller se vad som är på TV sen.. får se vad jag känner för.
Ska försöka somna tidigt i vilket fall, trots att jag alltid har så svårt att sova när jag är ensam
men annars orkar jag inte med morgondagen.. nu när det inte är nån Trev här för att släppa ut och mata Stella på morgonen..

Kan nu för övrigt meddela att det inte blir nåt av att måla köket i helgen
för jag hade köpt fel maskeringstejp
så målningen får nog vänta..
Om jag nu kanske inte köper ny imorron.. men det är nog tveksamt.. =)

=)

Trevlig Helg Allihopa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback