a not so wonderful wednesday evening

Ensam. Igen.
Trev måste bli kvar på jobbet tills killarna får igång nån jädra maskin, och tydligen är de helt jädra tröga som måste ha chefen där för att säga hur de ska göra.. blä. Bitter ? Jag ? Inte alls .. =/
Börjar bara bli less på att aldrig få i mig min middag före kl 20.00, så nu har jag ätit en yoghurt och ställt in middagen i kylen. Den får bli till imorgon istället.

Jag tror nog att jag ska gå och lägga mig hemskt tidigt ikväll, måste upp före 6 imorgon och åka 2 timmar enkel väg för att sitta på en föreläsning med en surgubbe.

Nä, om jag skulle ta och försöka bli lite gladare innan jag går och lägger mig.
Den här roliga videon hjälper iallafall en bit på vägen =)



Åh va jag älskar gamlingar ibland =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

funny oldies! va var det där me Hiltrons? är det ett omgjort foto eller är det nån annan? är inte på nätet så mycke nu nämligen.. ja ska faktiskt åxå till tandis snart, KUL! -not. STIINA! ni har ju vår!! blir avundsjuk.. fina bilder du hade på våren. gonatt

Postat av: emmet

HAHA!! ja minns, "talar hunden svenska?" ha en bra dag!

2008-02-28 @ 08:42:34
URL: http://lungarden.blogdog.se
Postat av: sussi

d är inge kul att sitta å vänta på sin älskling... man blir frustrerad ibland.... mycket!

2008-02-28 @ 08:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback