gomorron ! =)



Vi har fått ännu en natts UNDERBAR sömn =)
Hon är så duktig lilltjejen våran ..
Vi är ju inte direkt bortskämda med valpar som sover hela nätterna i början =)

Idag är en lite extra spännande dag.. hon ska nämligen åka med mig till skolan en stund
så hon inte behöver vara själv. Grannen erbjöd sig att sköta henne, men jag tycker inte om
att lämna ifrån mig en sån ung valp .. hon behöver få lära känna oss först.
Och hon måste ju ändå lära sig att åka bil, så då kan vi ju lika gärna slå två flugor i en smäll =)

Stackarn har fortfarande inget namn .. så hon kallas "puppy".. problemet är bara att hon har börjat lyssna till
det nu, så vi måste få tummen ur och bestämma oss.
Igår hade jag nästan bestämt mig för Cara , men då tyckte Trev att det var fult ..(?) så nu får vi
fundera vidare.. Kanske blir det Cara i slutändan trots allt..

Nu ska jag skriva lite på min uppsats och sen bär det av till skolan en snabbis.

Hörs sen !


Stella och hennes nya vän busar med ett ben






.

Kommentarer
Postat av: Ida

vad synd... :S

Postat av: Louise

Nämen se, det där ser ju ut att gå prima! =) GRATTIS till valpen, måste kännas underbart att äntligen få ha henne hemma!? :) Så underbart söt hon är! Nu suger det bra i min valptarm kan jag säga dig!



Angående namn så är jag kass på det.. Men Nova kanske? Cara är enligt mig ett jättefint namn, annorlunda och bra kling! ;) Maya, trixie, debbie, belliz, nala, ronja.. ? Äsch, ger upp. det där med namn är ju såå svårt!



LYCKA TILL med sötnosen nu! =)

2008-12-15 @ 16:23:13
URL: http://theoman.blogg.se/
Postat av: Louise

By the way.. Du har fått en utmärkelse av mig =) Gå in på bloggen för mer info :P Ha en trevlig kväll!

2008-12-15 @ 16:24:07
URL: http://theoman.blogg.se/
Postat av: Kajsa

ååh vad kul att de går så bra ihop sötnötarna! izzie är ett bra namn.klingar fint. lätt att säga... vad betyder izzie? eller betyder det ens nått? till sommaren blir det fan en till hund...om jag får bestämma..tyson sov åxå hela nätter när han var liten. och det är ju så sköönt. sover ni alla fyra i sängen nu eller?

2008-12-16 @ 17:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback