julgran och fuskpepparkakor

Nu har jag alltså jullov.

Eller lov är det ju egentligen inte, eftersom jag har så många uppsatser och research proposals
som jag måste skriva innan sista januari.. men jag slipper iallafall åka upp till skolan
förutom jag jag tänkt vara överambitiös och sitta på biblioteket en stund..och den risken känns
rätt liten just nu.. de flesta böckerna finns ju elektroniskt nu.. så då kan jag ju lika gärna läsa hemma.

Sen har jag även hunnit pynta julgranen ..och GU VA FINT det blev !!!
Tyvärr har jag ju en riktig skitkamera, så bilderna såg verkligen förskräckliga ut.. men fint blev det..
dekorationer i olika silver och guld .. Superfint !!!





Sen har jag tänt ett nytt ljus som jag köpte, och nu doftar det pepparkakor i hela huset !!
Helt perfekt nu när jag inte har tillgång till köpt pepparkaksdeg =)





Kommentarer
Postat av: sussi

oooooooooooh, va mys.. :) har oxå köpt juldoft, på indiska å julmys heter den.. doftar glögg å pepparkakor.. :P smask!

2008-12-19 @ 09:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback