hur beskriver man himlen ?



När jag och min lilla hund promenerade på en frostig Donegal strand
tidigt på söndags morgonen så stannade jag till och funderade ..

Hur beskriver man egentligen en plats som fyller hela ens själ med ro,
och får varenda litet bekymmer att blåsa bort ??

Jag kan inte beskriva det med ord.
En kall, solig, underbar dag på Donegals stränder måste upplevas.







simmarn =)

 


Förstår ni hur underbart det är att rida bland de där sanddynerna??




Detta mina vänner, är mitt himmelrike här på jorden !!



Kommentarer
Postat av: Louise

Ååh, en bichon! en frisé eller havanais? :) Jag tror och hoppas det kommer gå superbra!



ja, min helg har varit super :) Hoppas du oxå hade en trevlig helg!?

Postat av: Mija

Otroligt vackert!!!

Jag förstår att du känner så där, energin syns nästan..



Varm kram

2008-12-09 @ 17:49:48
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback