trevlig överraskning !



Oj så skönt att få skälla lite på grannarna.. !

Hoppas bara de förstår att jag menar allvar !
( the lesson to be learned: Bråka inte med en trött Stina..)

Vetrinärbesöket gick bra, lilltjejen viftade bara på svansen när hon
blev stucken, och alla tyckte hon var så snäll och fin! Får hoppas att det håller i sig =)

När jag kom hem bestämde jag mig för att kolla om CSN hade fått blanketten jag skickat
när jag insåg hur pank jag var.. och döm om min förvåning när jag såg att
de hade gett mig pengar!!
Julen är räddad !!

Nu är det dags för uppsatsskrivning.
Måste bara kolla igenom en babynamn-bok som min granne Mary så snällt
lånade ut till mig.. Hon tyckte valpen ska heta Tara.. och det är ju fint..men då tänker ju alla
på Tara Reid och hennes silikontuttar...!





Bekymmer bekymmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback