stress och fin överraskning



Pust och stånk.

Tänk att jag och ALLA  andra i Portlaoise ska vara ute i stan just idag.

Jag och Izzie åkte iväg halv tio, och förutom en sväng hem för att hämta Stella så
har vi varit på språng ända tills för en stund sedan.

Nu sover Izzie en liten stund och jag och Stella ligger och slöar på soffan.
Jag hoppas på att få slumra till en liten stund jag med, för det är riktigt oväder
ute nu.. det var fint påmorgonen, men nu blåser det en slags stormvind.. så vi håller
oss nog inne resten av dagen ( förutom när vi måste ut dvs..)

Jag glömde ju så klart åka och handla till nån slags middag ikväll, men jag
får väl improvisera ihop nåt som finns hemma.. Jag kom däremot ihåg att
åka förbi Lisa, Andrina och resten av gänget hos vetrinären med ett julkort och en
chokladask och önska god jul =) De blev så glada och det är ju bra =)

Jag fick för övrigt världens sötaste julkort i brevlådan idag.. lilla Nova hade skickat ett ( med hjälp av  sin mamma
kan jag tro) så nu hänger hon på hedersplatsen!
Det är ju nästan otäckt hur fort hon har vuxit.. lilla tjejen.. Det är såna här gånger det
känns extra vemodigt att bo så långt bort från mina bästa vänner och deras barn.. jag missar
ju hela deras uppväxt..
Jag önskar att jag skulle kunna åka hem oftare.
Förhoppningsvis är det här sista året som jag är så här "fast".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback