sol, kyla och Baudrillard



Idag är det strålande sol och iskallt här uppe i Donegal...
.. och det passar utmärkt för en strandpromenad..
Jag försöker hela tiden förtränga att jag borde sätta mig och plugga .. även om
jag VET att jag borde.. så måste nog jag och Stella ner på en av stränderna först.
Izzie får stanna hemma, hon är ju för liten, och just nu ligger hon och solar sig
utanför dörren . Knasfia =)

Jag känner att jag behöver samla på mig extra energi innan jag sätter mig
och läser Marx, Baudrillard och resten av grabbarna. Man kan ju verkligen
kolavippa för mindre !



min "vän" Jean Baudrillard .. urk






Kommentarer
Postat av: Kajsa

god jul till dig åxå!! hoppas du haft/har det bra! hur går det med allt då???

2008-12-28 @ 20:32:22
Postat av: Schlåås Ladulås

Hej gumman! Vill bara önska dig ett Gott Nytt År!! Hoppas att du har det bra och att du får en bra start på det nya året! Stor Kram till dig och Trevvan från oss på andra sidan! =)

2008-12-30 @ 15:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback