snart jul här på Irland..



Dan före dan.. före den Irländska dopparedan ..=)

Idag är det fullt ös här på Woodgrove.
Jag har varit vaken sen 06.00 då Izzie behövde gå ut och pinka .. och sen hann jag inte somna om
innan Trevs väckare ringde .. så nu sitter jag här med en morgontrött och en morgonpigg hund
som försöker kompromissa morgonens aktiviteter här i köket.
När Izzie har busat av sig en stund har jag tänkt hoppa i duschen och se till att vara nere på stan
klockan 09.00 ( så jag har nån slags chans att få en parkeringsplats...)

Sen bär det av hemåt igen för att påbörja packningen infr vårt julfirande..
Jag ska verkligen försöka att inte ta med mig onödiga saker, men jag har en känsla
av att Trevs jeep kommer vara smockfull .. det brukar bli så när jag är i farten.. =)

Mest bävar jag faktiskt för att packa mina collegeböcker och papper som MÅSTE läsas under mellandagarna!
Första uppsatsen ska in 12e januari... och om jag ska vara helt ärlig så har jag nog aldrig behövt skriva
nåt så svårt i hela mitt liv ! Jag får se till att kämpa på helt enkelt..

Nu är det dags för morgonens kaffekopp ( jag dricker alltid en kopp T först och sen en kaffe..haha) och
sen måste jag börja med dagens bestyr..

Hoppas du slipper stressa runt lika mycket idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback