snart är jag redo för julen =)



Nu är nästan allt fixat inför imorgon.
Jag ska bara
- tvätta två maskiner tvätt
- packa iordning collegepapprena
- packa mina kläder
- packa hundarnas grejer
- dammsuga
- skura golv
- damma
Som ni ser så är jag inte riktigt klar. Men det går framåt =)

Senare ikväll ska vi alltså iväg till Declan och Mamen på middag och drinkar.
Jag känne rmig inte alls laddad för det, jag har alldeles för mycket att göra för att
kunna slappna av och umgås. Jag får väl försöka iallafall.


Imorgon är det alltså jul där hemma.. jag är rätt glad att vi har en "extra dag" innan vi firar.
Skönt skönt.
Fast alla klappar är inslagna och ligger nerpackade, redo att flyttas ut till bilen imorgonbitti.
Stackars Trev däremot, han springer för tillfället runt på Dublins Grafton Street och försöker
hinna köpa de sista klapparna. Jag är INTE avundsjuk ! =)




Kommentarer
Postat av: Mija

God Jul gumsan!

Hoppas ni får en underbar jul tillsammans, med alla hundar !! ;)



Varma kramar från oss i Gävle

Postat av: Camilla

God Jul!!:-)

2008-12-24 @ 12:46:44
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback