.. säg den lycka som varar ...

...

I natt har jag INTE sovit mycket.

Mina två hundar har turats om att leva jävel hela natten, så jag har väl fått
sova nån timme här och där ..
Jag fick nog och kravlade mig upp ur sängen halv sju .. så jag är alltså dödstrött idag !

Enligt Trev hade det åskat i natt, så det kan ju vara därför de varit oroliga. Vem vet.
Jag hoppas bara att Izzie inte fortsätter leva om på natten.. hon har ju varit så otroligt duktig tills nu.

För övrigt så hittar jag inte min kortläsare, så jag kan inte lägga upp bilder.. gha. vilken morgon !

Hoppas du har haft en bättre start på dagen !



Kommentarer
Postat av: sussi

huvudsaken att du gillar den! :) e den riktig?

2008-12-19 @ 09:58:19
Postat av: sussi

trevlig helg du me! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback